domingo, 21 de novembro de 2010

Eu testei: esmalte Merengue, da Impala


Mais uma vez, o "eu testei" direto do salão de beleza (a blogueira tá ficando preguiçosa...)

O que acho ótimo disso tudo é que eu acabo descobrindo novas cores e marcas de esmaltes!!!

Hoje, o escolhido foi o Merengue, da Impala:




Embora o Merengue tenha um tom de vermelho super aberto, saibam que ele faz parte da coleção "Floral", que traz esmaltes em cores bem mais discretas.



Eu nem sabia dessa novidade!!! Aqui no blog, falei principalmente sobre as coleções de verão da Risqué e da Colorama... tinha me esquecido de pesquisar sobre os esmaltes da Impala!!! Vocês já conheciam???

Gostei do Crochê, do Inocense e do Maria Cereja... e vocês???


Vou ver se encontro pra testar!!!

4 comentários:

Unknown disse...

Quero o maria cereja!!! amei!

Anônimo disse...

I be enduring interpret a insufficient of the articles on your website in the present circumstances, and I really like your fashionableness of blogging. I added it to my favorites entanglement stage muster and will be checking back soon. Divert contain in view my put as well and leave to me conscious what you think. Thanks.

Anônimo disse...

I give birth to be familiar with a only one of the articles on your website trendy, and I definitely like your line of blogging. I added it to my favorites trap stage list and last will and testament be checking assist soon. Cheer contain into public notice my put as approvingly and vindicate me know what you think. Thanks.

Milca Pimenta disse...

Although I find it hard to understand it too, I'm sure it's very important this fashion information exchange... thanks for coming back! Hope to see you soon!
xoxo
;)